Monday

Sistem Jualan Pro (Memey TERBUKTI)

Jika anda hendak buat duit di internet, tidak kira apa juga produk yang anda jual anda mestilah mempunyai laman web yang membina list secara automatik! List yang aktif dan tidak sabar menerima maklumat daripada anda!

 Jika anda tidak tahu, list ialah mereka yang berminat dengan produk yang anda tawarkan. Mereka memberikan nama dan alamat email, dari sinilah anda membina kepercayaan dengan memberikan maklumat yang berharga kepada mereka dari semasa ke semasa. Dan hasilnya? Lihat akaun bank anda meledak dengan wang tanpa anda sedari!

Secara ringkasnya:

LIST = DUIT

Tetapi, untuk orang biasa tentu agak payah jika bermula dari bawah. Sebab itulah, sekarang saya sedang mencari mereka yang berminat untuk saya latih sebagai pengguna Sistem Jualan Pro dengan membina list bersama dan buat duit secara automatik melalui internet.
Secara automatik bermakna anda akan menerima sistem buat duit yang bukan sahaja mampu membina list malah menjana pendapatan yang diluar dugaan anda selama ini! Bayangkan dengan sistem saya, walaupun anda hanya menerima RM100 sehari, ianya menjadi RM3000 sebulan atau RM36,000 setahun, RM200 sehari anda mendapat RM6000 sebulan atau RM72,000 setahun! Memang cukup berbaloi dengan hanya meluangkan masa beberapa jam seminggu sahaja!
Dan jika anda sudah bersedia untuk mengetahui sistem yang bakal meledakkan akaun bank anda dengan wang ringgit, izinkan saya memperkenalkan…

Sistem Jualan Pro



Jika anda bernasib baik…
Anda akan menjadi salah seorang pengguna Sistem Jualan Pro dan buat duit tanpa henti setiap hari!
Dengan Sistem Jualan Pro, saya akan tunjukkan bagaimana anda boleh buat duit dari rumah tanpa henti secara automatik. Sebelum itu anda perlu tahu satu konsep yang digunakan oleh pakar pemasaran internet yang menyebabkan mereka kaya raya:


Secara ringkasnya, gambar rajah di atas menunjukkan bahawa apabila anda mahu menjual sesuatu produk di internet (sama ada ebook, barangan, produk kesihatan, insuran, kereta terpakai atau apa sahaja), pertama anda jadikan bakal pelanggan yang melayari website anda sebagai LIST anda dengan meminta Nama, Email atau no telefon untuk anda hubungi dan seterusnya membuat jualan lebih mudah!

Sistem Jualan Pro

Sistem ini nampak simple tetapi ianya telah menyebabkan jualan saya meletup kepada RM16,000 dalam masa beberapa hari sahaja! Dan yang menariknya, ketika saya buat jualan ini, saya sedang bercuti. Ianya berlaku secara automatik!
Sekarang yang penting sekali, bagaimana anda boleh ambil kesempatan daripada titik peluh saya dan buat duit dengan senang?
Tekaan anda tepat sekali, kini anda boleh gunakan Sistem Jualan Pro untuk buat duit dari rumah, walaupun anda tidak tahu pasal internet langsung!
Apabila anda menjadi pengguna Sistem Jualan Pro, anda mendapat satu sistem buat duit lengkap berikut:
Laman web replika yang siap sedia membina senarai data prospek (list).
Sistem autoresponder yang lengkap dengan rahsia-rahsia buat duit, tip kekayaan. Dan jemputan untuk menjadi pengguna Sistem Jualan pro di bawah anda. Terdapat lebih 20 siri email follow up yang terbukti berkesan telah siap sedia saya masukkan ke dalam sistem ini, dan ianya akan dihantar secara automatik kepada bakal pelanggan anda.
Modul Tutorial panduan bagaimana membawa pelawat ke web anda cara senang.

BONUS-BONUS Sulit sebagai tambahan!
“Promosi & Buat Duit” Sasaran RM1000-RM5000 Dalam 30 Hari!
Sebagai pengguna Sistem Jualan Pro, anda diberikan hak eksklusif ahli untuk mempromosi sistem ini dan menjana komisen lumayan 2 peringkat tanpa henti! Berapa yang anda hendak buat sebulan, terpulang kepada anda! RM1000, RM3000, RM5,000 sebulan tidak mustahil! Sebagai pengguna Sistem Jualan Pro, anda akan menerima: 

Link khas affiliate / pengedar yang buat duit untuk anda. Anda hanya perlu promosi link khas ini tanpa henti dan lihat akaun bank anda meledak dengan cepat!

Sistem follow up automatik yang terbukti berkesan sehingga menjana RM4 – 5 Angka Sebulan dengan mudah! Apabila anda mempromosi sistem ini, prospek yang anda bawa akan menerima follow up email secara automatik untuk menyakinkan mereka memiliki Sistem Jualan Pro ini. Dari kajian yang saya lakukan, sebahagian list yang menerima 10 – 20 follow up email pasti akan mendapatkannya – Anda akan dapat komisyen lumayan!

Sistem Jualan Pro

2 Peringkat komisen untuk anda menjana pendapatan automatik tanpa henti dengan mempromosikan Sistem Jualan Pro 
Peringkat 1 = Komisen RM100 setiap jualan daripada anda. Sebagai contoh, anda menjual kepada 10 orang sebulan, anda mendapat RM100 x 10 = RM1000 sebulan tanpa berpeluh!
Peringkat 2: Komisen RM50 setiap jualan daripada ahli peringkat 2 anda. Katakan hanya 10 tadi menjual kepada 10 orang yang lain, komisyen anda ialah RM50 x 10 x 10 = RM5,000 sebulan tambahan secara pasif. 

Apa yang anda boleh buat dengan RM5000

Anda boleh bayar hutang?
Anda boleh bercuti ke luar negara?
Anda boleh menunaikan umrah/haji dengan keluarga anda?
Anda boleh beli kereta baru idaman anda?
Anda boleh hias ruang tamu?
Anda boleh buat simpanan masa depan?
 Saya dah lakukan semuanya diatas, kini tiba giliran anda pula.

Sistem Jualan Pro

No comments: