Monday

Review Rumah Semi D di Desa Pinggiran Putra berdekatan PUTRAJAYA

Review Rumah Semi D di Desa Pinggiran Putra berdekatan PUTRAJAYA

Salam semua, hari ini nak share tentang Review Rumah Semi D di Desa Pinggiran Putra. Ini bukan nak tunjuk hebat ataupun nak tunjuk bagus. Saya tahu ada yang lebih bagus dari saya. Cuma nak berkongsi review yang saya telah lakukan.
Desa Pinggiran Putra terletak di Kajang, kira no Plat " KAJANG" la. Tapi 2 tahun lepas, sale saya yang 1st di situ. Tempat ini kurang mendapat sambutan, mungkin juga ramai yang tidak tahu tempatnya, atau pun kalau tahu pun no Platnya "KAJANG" kot. Mengikut sunber dari penduduk, dahulunya tiada jalan "highway" terus ke Putrajaya. Jika nak ke Putrajaya kena lalu Kg Limau Manis yang jalannya bengkang bengkok. Penat juga lah.
Sekarang ni sudah mempunyai jalan susur ker Putrajaya. 10 minit jer sampailah ke Alamanda Putrajaya. Bagi yang bekerja di Putrajaya, SEMI D di Desa Pinggiran Putra adalah rumah yang terbaik kerana:- 
·         Berdekatan Bandar tapi suasana macam kampung (bunyi unggas kedengaran pada malam & pagi)
·         Jalan susur ke Putrajaya dah ADA
·         Harga lebih Reasonable dari kalau nak beli rumah di DALAM PUTRAJAYA
·         Rumah SEMI D dengan tanah yang luas
·         Dekat kalau nak KLIA
·         Dari sumber Feng Sui . Harga rumah di sekitar Putrajaya & Cyberjaya akan terus menaik [ Dari 1st sale saya RM 283k (2 tahun lepas), sekarang RM 350k dengan kondusi rumah yang sama]. Kenaikan 70k dalam masa 2 tahun je.
·         Pembeli hanya Melayu sahaja, Kawasannya AMAN je.
Ini adalah hasil review saya, kalau ada kesalahan. Maaf saya pohon. Saya cuma nak kongsi yang saya rasa dapat memberi manfaat bagi pembeli rumah yang nak beli rumah berhampiran Putrajaya dengan harga yang reasonable. 

SEMI D di Desa Pinggiran Putra untuk dijual

Sekian.

Nota : Dan bagi kekawan yang lom add aku sebagai kawan FB korang.. korang kasi add aaa cari jer 'farid myvi' mudah jer.. jom kita kenal-kenal kat FB lak.. jom jom Google PageRank
Checking tool

No comments: