Saturday

Teknik Pelik Hapuskan Hutang

Teknik Pelik Hapuskan Hutang

Saya nak kongsi Teknik Pelik Hapuskan Hutang.
Caranya dengan SEDEKAH...
Ya betul, dengan bersedekah. Kenapa saya cakap pelik, pasal kalau kita sedekah. Secara matematiknya duit kita akan keluar, hilang, duit kita jadi orang punya. Contoh taukeh kedai, taukeh kedai makan, taukeh wayang dan sebagainya.

So kalau nak bebas hutang, mulakanlah bersedekah. Tak perlu banyak, janji mulakan. Pengalaman saya, bila dah mula bagi sedekah, rezeki pun makin lama makin banyak. Rezeki yang banyak dapat tu jangan lupa diri pulak. Saya pun pernah, hidup sesak, bersedekah, jadi lapang balik. Bila dah senang, dah sombong, berhenti bersedekah, jadi sesak balik.



Teknik Pelik Hapuskan Hutang


Biar konsisten. Biar kelapangan rezeki tu makin lama makin luas sampai satu tahap yang kita dah tak perlu fikir pasal duit langsung.

Klik SINI -- Mahukan Tips Hartanah PERCUMA dan List Rumah Murah...WOW! 
Baca:  Chef Wan New House...WOW! 

Baca lagi:  WOW! ...3 RUMAH MEWAH SITI NURHALIZA DI MALAYSIA

"Mungkin ramai yang ingin tahu informasi saya kongsikan ini, andai sudi kongsikan kepada rakan-rakan yang lain"

Farred Property memberikan Sumber Rujukan, Tips Hartanah, Rumah untuk dijual dan disewa, Bilik-bilik Sewa di Lembah Klang, Shah Alam, Kuala Lumpur dan Putrajaya. No Whatsapp/Call/SMS : 019 214 2380 (Farred)

No comments: