Wednesday

For Sale: Land 1 ekar Kubu Gajah Sg Buloh Selangor 💥



**TANAH UNTUK DIJUAL: 1 Ekar Kubu Gajah, Sungai Buloh, Selangor**

Hai pembaca sekalian,

Saya ingin memperkenalkan sebuah peluang yang menarik bagi mereka yang sedang mencari tanah untuk dijual di kawasan Sungai Buloh, Selangor. Tanah seluas 1 ekar ini terletak di kawasan Kubu Gajah, dan saya ingin kongsikan beberapa butiran menarik mengenai hartanah ini.

**Lokasi Strategik**
Tanah ini terletak di negeri Selangor, di bawah mukim Petaling dan daerah Sungai Buloh. Ia merupakan kawasan pertanian dan tertakluk di bawah Malay Reserve, menjadikannya peluang yang unik untuk pelaburan jangka panjang. Selain itu, lokasinya yang berdekatan dengan bandar serta kemudahan-kemudahan utama seperti pasaraya, sekolah, dan pusat perubatan membuatnya menjadi lokasi yang sangat strategik untuk kehidupan harian.

**Tanah Berkeluasan 1 Ekar**
Hartanah ini memiliki keluasan tanah sebanyak 1 ekar, memberikan banyak ruang untuk pelbagai potensi pembangunan. Bagi mereka yang berminat untuk membina rumah idaman dengan lebih luas dan kawasan hijau yang luas, tanah ini pasti dapat memenuhi impian anda.

**Status Pemilikan dan Tanah**
Tanah ini merupakan tanah leasehold dan adalah Malay Reserve, menawarkan jaminan kestabilan pemilikan. Status tanah pertanian membolehkan anda melibatkan diri dalam aktiviti pertanian atau penanaman pokok buah-buahan.

**Rumah Banglo Cantik**
Mengikut butiran, tanah ini juga disertai dengan sebuah rumah banglo yang mempunyai 5 bilik tidur dan 5 bilik air. Ini adalah satu kelebihan yang besar kerana pembeli akan mendapat rumah yang selesa dan lengkap sekaligus.

**Pelbagai Jenis Pokok Buah**
Selain itu, tanah ini turut ditanami dengan pelbagai jenis pokok buah-buahan seperti dokong, durian, manggis, rambai, rambutan, mangga, dan pulasan. Anda boleh menikmati hasil tani sendiri atau menjadikannya sumber pendapatan sampingan dengan menjual hasil tani tersebut.

**Harga Yang Menarik**
Dengan segala kelebihan dan potensi yang ditawarkan, harga yang diminta sebanyak RM 1.4 Juta (Nego) adalah sangat berpatutan. Anda berpeluang untuk memiliki tanah seluas 1 ekar beserta dengan rumah banglo dan tanaman buah-buahan dengan harga yang kompetitif.

**Jangan Lepaskan Peluang Ini**
Jika anda berminat dengan tanah ini atau ingin membuat pertanyaan, sila hubungi Md Farid, seorang perunding hartanah berdaftar daripada Maxxan Realty Sdn Bhd melalui pautan WhatsApp ini: [http://www.wasap.my/60192142380/tanahkubugajah](http://www.wasap.my/60192142380/tanahkubugajah)

Jangan lepaskan peluang emas ini untuk memiliki tanah yang strategik dan berpotensi di kawasan Kubu Gajah, Sungai Buloh, Selangor. Hubungi Md Farid sekarang untuk keterangan lanjut dan jadikan impian anda menjadi kenyataan.

**Disclaimer**: Artikel ini hanya bertujuan sebagai penawaran tanah untuk dijual di kawasan Sungai Buloh, Selangor. Semua maklumat adalah tepat pada masa penulisan, sila hubungi Md Farid untuk maklumat terkini dan terperinci.

No comments: